Ruszyła druga edycja konkursu grantowego Fundacji Wolności Gospodarczej.

Group of business partner in office looking for the future with network digital effect

Konkurs Fundacji Wolności Gospodarczej jest skierowany do organizacji, dla których ważna jest wolność gospodarcza, liberalizm, praworządność oraz Polska w Unii Europejskiej i strefie euro. Poza wspieraniem wyżej wymienionych idei i wartości celem konkursu jest też edukacja ekonomiczna.

Zgodnie z założeniem pula środków przeznaczonych dla uczestników konkursu wyniesie aż 1 mln zł. Organizacje, które są zainteresowane wzięciem udziału w konkursie, mogą składać wnioski do 4 grudnia 2022 r., a granty dotyczą projektów zaplanowanych na 2023 rok.

– Poszukujemy projektów, które zmieniają rzeczywistość w kierunku liberalnym, promują otwartość i dobre propozycje dla rozwoju – powiedział w informacji prasowej Marek Tatała, CEO Fundacji Wolności Gospodarczej. – W ostatnim roku wsparliśmy ponad 35 wartościowych inicjatyw, które wpisywały się w misję i wartości fundacji – dodał.

FWG wskazuje, że konkurs jest skierowany przede wszystkim dla organizacji pozarządowych, a projekty powinny zawierać konkretne i mierzalne cele oraz nawiązywać do wolnościowych wartości fundacji. Na stronie internetowej Fundacji można znaleźć formularz grantowy, który służy do zgłaszania inicjatyw z pięciu obszarów tematycznych, jakimi są: Wolność gospodarcza, Demokratyczne państwo prawa, Edukacja dla przyszłości (z naciskiem na edukację ekonomiczną i obywatelską), Polska w Unii Europejskiej oraz Polska w strefie euro.

– Organizacje, które chcą zgłosić swój projekt powinny podzielać misję i wartości reprezentowane przez Fundację Wolności Gospodarczej oraz posiadać osiągnięcia w zakresie promocji wolności gospodarczej, myśli liberalnej, praworządności lub w działalności edukacyjnej – podkreślił Marek Tatała.

FWG

Poprzedni artykułWypominki – Jerzy Trela, czyli „Prawdziwe życie aniołów” i „Polska Norwida”
Następny artykuł„Tylko” czy „aż” – jak możliwie obiektywnie interpretować badania przeprowadzane wśród przedsiębiorców