Tylko w tym roku Dino otworzył 184 nowe sklepy. Oznacza to, że na koniec września sieć posiada 2340 lokalizacji, wobec 2069 rok temu. Ich łączna powierzchnia zwiększyła się w tym czasie z 812,6 do 921,4 tys. metrów kwadratowych.
Rośnie zatrudnienie i przychody
Na koniec pierwszego półrocza spółka zatrudniała 39,4 tys. osób. Między styczniem a czerwcem przychody firmy sięgnęły poziomu 12,1 mld złotych, co oznacza wzrost o 38,3 proc. względem analogicznego okresu rok wcześniej.
Dino posiada osiem centrów dystrybucyjnych w całym kraju. Nakłady na inwestycje w pierwszych sześciu miesiącach obecnego roku wyniosły 569 mln złotych.
Ekologia też jest ważna
Sieć szczyci się swoim ekologicznym podejściem, którego przejawem jest wykorzystanie w sklepach energii słonecznej. 81 proc. z marketów jest wyposażonych w panele fotowoltaiczne.
Pierwsze sklepy Dino powstały w 1999 roku w Wielkopolsce. Od tamtej pory stały się one symbolem rywalizacji rodzimego kapitału o polski rynek z zagraniczną konkurencją.