Polska spółka odzieżowa LPP zakończyła operacyjne czynności konieczne do zamknięcia salonów w Rosji.

używany oryginał czy podróbka - grafika wpisu

W komunikacie prasowym spółki potwierdzono kroki wszczęte 4 marca i poinformowano, że dziś w Rosji zamknięto ostatni z jej sklepów. Przypomnijmy, że na początku marca, w związku z unijnymi sankcjami na Rosję, spółka LPP zdecydowała o zawieszeniu działalności operacyjnej i wstrzymaniu rozwoju marek LPP w tym kraju oraz o zatrzymaniu dostarczania do Rosji towarów handlowych.

„Tym samym, zgodnie z wcześniejszą deklaracją, od jutra wszystkie sklepy marek należących do LPP na rynku rosyjskim będą zamknięte. Wcześniej firma całkowicie wstrzymała transport towarów do Rosji jak i wszystkie inwestycje oraz plany rozwojowe, a także zamknęła sprzedaż internetową wszystkich swoich marek” – poinformowano.

Spółka LPP powstała w 1991 r. i w ciągu 30 lat stała się jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. LPP ma sklepy stacjonarne w 25 krajach, m.in. w Wielkiej Brytanii i w Izraelu, a sprzedaż internetową prowadzi na 30 rynkach. LPP zarządza pięcioma markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Według informacji spółki posiada ona ponad 2000 sklepów o łącznej powierzchni przekraczającej 1,7 mln mkw. LPP jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Poprzedni artykułCzy Polski Ład 2.0 zmniejszy nasze obciążenia fiskalne?
Następny artykułPoznaliśmy dochód rozporządzalny Polaków