fbpx
piątek, 19 kwietnia, 2024
Strona głównaBiznes"Polskie - kupuję to!" - PGE wspiera polskich producentów i usługodawców

„Polskie – kupuję to!” – PGE wspiera polskich producentów i usługodawców

Grupa PGE w ramach kampanii „Polskie - kupuję to!” zachęca do wyboru polskich produktów i usług, ale także bezpośrednio wspiera rodzimych przedsiębiorców. Projekt rozwija się i uruchamiane są kolejne narzędzia wspierające.

– Zgłasza się do nas wiele polskich firm zainteresowanych dołączeniem do akcji „Polskie – kupuję to!”. To dla nas bardzo ważne, ponieważ głównym założeniem projektu jest to, aby rozszerzał się na kolejne kręgi. Dlatego uruchamiamy kolejne narzędzia wspierające „Polskie – kupuję to!” – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

PGE w ramach działań związanych z kampanią uruchomiła na platformie handlowej PGE eSklep specjalną zakładkę z produktami oznaczonymi jako produkt polski z logo „Polskie – kupuję to!” po to, aby klienci, którzy chcą wspierać polską gospodarkę bez problemu odnaleźli odpowiedni asortyment.

PGE jest inicjatorem i operatorem platformy handlowej PGE eSklep, w którym oferowane są produkty i usługi przez podmioty z różnych branż.

W ramach akcji „Polskie – kupuję to!” PGE zachęca do współpracy przedsiębiorców, którzy mają w swojej ofercie artykuły wyprodukowane w Polsce i za pośrednictwem PGE eSklepu chcą dotrzeć do nowych odbiorców.

Równolegle PGE uruchomiła aplikację i platformę fachowcy.gkpge.pl, która wspiera polskich usługodawców. Dzięki aplikacji klienci potrzebujący danej usługi mogą zamieścić w serwisie zlecenie wraz z opisem zakresu prac, specyfikacją i budżetem przeznaczonym na ten cel. W odpowiedzi, usługodawcy (fachowcy) reprezentujący poszczególne firmy zgłaszają swoje zainteresowanie ogłoszeniem, a klient dokonuje wyboru usługodawcy.

PGE eSklep od blisko 2 lat oferuje towary i usługi.

PGE eSklep obsługuje blisko 850 tysięcy klientów. Platforma oferuje sprzedaż internetową, gdzie użytkownik ma do wyboru niemal 21 tys. produktów i usług od różnych sprzedawców w kategoriach: Dom i Ogród, Elektronika, Smart Home, AGD, Sport i Turystyka, Dzieci, Zdrowie i Uroda, Usługi.

Celem platformy PGE eSklep jest m.in. budowanie świadomości odbiorców dotyczącej obszarów życia codziennego, w których można wykorzystywać zieloną energię. Kluczowa jest przy tym oferta urządzeń, dzięki którym każdy może przyczynić się do ochrony środowiska naturalnego.

INNE Z TEJ KATEGORII

Pierwszy polski fundusz REIT zadebiutuje na Głównym Rynku GPW

Mount Globalny Rynku Nieruchomości FIZ – to nazwa polskiego funduszu aktywnie inwestującego w nieruchomości typu REIT, który w poniedziałek 22 kwietnia stanie się 412. podmiotem notowanym na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
2 MIN CZYTANIA

Branża IT redukuje zatrudnienie i zwiększa długi

O 1/3 wzrosło w ciągu dwóch lat zadłużenie branży IT – wynika z najnowszych danych Krajowego Rejestru Długów. Sektor „skazany na rozwój” powoli zaczyna być ofiarą własnego sukcesu. Jego długi wynoszą obecnie 264 mln zł, ale jeszcze więcej, bo prawie 400 mln zł, firmy informatyczne muszą odzyskać od swoich klientów.
4 MIN CZYTANIA

Nadchodzą jeszcze trudniejsze czasy dla małych sklepów. Ich liczba systematycznie maleje

Po ponad dwóch latach przerwy powrócił 5-procentowy VAT na żywność. Sieci dyskontów, które toczą wojnę o klientów, kuszą obietnicą, że cen nie podniosą, bo podatek wezmą na siebie. Korzystna dla klientów zapowiedź może okazać się zabójcza dla i tak słabnących i znikających z rynku małych sklepów.
5 MIN CZYTANIA

INNE TEGO AUTORA

Pierwszy polski fundusz REIT zadebiutuje na Głównym Rynku GPW

Mount Globalny Rynku Nieruchomości FIZ – to nazwa polskiego funduszu aktywnie inwestującego w nieruchomości typu REIT, który w poniedziałek 22 kwietnia stanie się 412. podmiotem notowanym na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
2 MIN CZYTANIA

Blisko 67 proc. Polaków odczuwa syndromy depresji. Ile traci na tym gospodarka?

Jak wynika z najnowszego raportu, obecnie 66,6 proc. dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z syndromów najczęściej kojarzonych z depresją. Autorzy badania ostrożnie szacują, że gospodarka traci na tym ok. 3 mld zł rocznie. I to wyliczenie zakłada tylko nieobecność w pracy osób doświadczających epizodów depresyjnych i zaburzeń depresyjnych nawracających.
5 MIN CZYTANIA

Na skutek rosnących kosztów teatry zwiększają zaległe zadłużenie

W zaledwie rok podmioty prowadzące działalność twórczą związaną z kulturą i rozrywką zwiększyły swoje nieopłacone w terminie zobowiązania zarejestrowane w bazie BIG InfoMonitor i BIK o niemal dwie trzecie, do blisko 63 mln zł.
4 MIN CZYTANIA