fbpx
piątek, 19 kwietnia, 2024
Strona głównaKrajTa branża wydaje najwięcej na reklamy w telewizji

Ta branża wydaje najwięcej na reklamy w telewizji

W listopadzie 2021 r. na reklamy telewizyjne w Polsce wydano 3,7 mld zł brutto — wynika z danych przytaczanych przez portal WiadomosciHandlowe.pl.

Według statystyk Nielsen Audience Measurement w listopadzie najwięcej na reklamy telewizyjne wydał Aflofarm, który przeznaczył na ten cel ponad 119 mln zł. Kolejne miejsce zajęło Ferrero ze 117 mln zł, a trzeci był Lidl Polska z kwotą 74 mln zł. Co ciekawe, Jeronimo Martins, będące właścicielem sieci Biedronka, zajęło dopiero dwudzieste miejsce z budżetem niespełna 42 mln zł.

Najwięcej na reklamy przeznaczają branże farmaceutyczne i drogeryjne, bo poza Aflofarmem w pierwszej dwudziestce znalazły się Polpharma, US Pharmacia, Glaxo Smithkline czy choćby USP Zdrowie.

W listopadzie w polskiej telewizji wyemitowano niemal 3,8 mln spotów reklamowych, które trwały łącznie 21,4 tys. minut.

Źródło: WiadomosciHandlowe.pl

Jarosław Wójtowicz
Jarosław Wójtowicz
Przygodę z dziennikarstwem zaczynał w 2003 roku jako akredytowany dziennikarz sportowy. Od 2009 roku współpracuje z różnymi portalami o tematyce gospodarczo-politycznej. Współtworzył portal dla mężczyzn Menstream.pl oraz pisał dla Oficyny Konserwatystów i Liberałów. Od 2021 roku związany z fpg24.pl. Prywatnie interesuje się sportem.

INNE Z TEJ KATEGORII

Blisko 67 proc. Polaków odczuwa syndromy depresji. Ile traci na tym gospodarka?

Jak wynika z najnowszego raportu, obecnie 66,6 proc. dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z syndromów najczęściej kojarzonych z depresją. Autorzy badania ostrożnie szacują, że gospodarka traci na tym ok. 3 mld zł rocznie. I to wyliczenie zakłada tylko nieobecność w pracy osób doświadczających epizodów depresyjnych i zaburzeń depresyjnych nawracających.
5 MIN CZYTANIA

Ruch i liczba klientów w galeriach i centrach handlowych wciąż na minusie

Jak wynika z badania firmy technologicznej Proxi.cloud i platformy analityczno-badawczej UCE RESEARCH, dynamika ruchu w galeriach i centrach handlowych w I kwartale br. wyglądała bardzo podobnie jak rok wcześniej. Wprawdzie nieco ubyło wizyt (o prawie 5 proc. rdr.) i odwiedzających (o niecały 1 proc. rdr.), ale autorzy raportu przekonują, że tego typu placówki wciąż przyciągają wielu klientów.
5 MIN CZYTANIA

Ile zarobią nasi wybrańcy do samorządów?

W ostatnich wyborach prawie 50 tysięcy kandydatów na radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów uzyskało wymarzony mandat. Ile zarobią osoby, które będą nas reprezentować w samorządzie?
3 MIN CZYTANIA

INNE TEGO AUTORA

Polskie firmy doceniają nowe technologie

Coraz więcej polskich przedsiębiorstw eksportowych korzysta lub ma zamiar korzystać z najnowocześniejszych technologii.
2 MIN CZYTANIA

Finanse czy zdrowie? Co martwi Polaków

Finanse i stan zdrowia to największe zmartwienia Polaków, choć optymizm odnośnie własnej sytuacji finansowej jest coraz większy.
2 MIN CZYTANIA

Będzie ZUS od wszystkich umów cywilnoprawnych?

Rząd prowadzi prace nad ozusowaniem wszystkich umów cywilnoprawnych oraz likwidacją tak zwanych zbiegów tytułów do ubezpieczeń społecznych.
2 MIN CZYTANIA