Pewne usługi można uprościć do tego stopnia, że korzystający z nich w zasadzie nie wkłada żadnego wysiłku, by osiągnąć cel. Dotyczy to też pożyczek, które nie muszą kojarzyć się ze skomplikowaną procedurą bankową. W serwisie „Pewna kasa” korzystanie z finansowania jest nie tylko szybkie i proste, ale maksymalnie dopasowane do oczekiwań klientów.

Łatwo to sprawdzić. Serwis internetowy „Pewna kasa” firmy Affitech w przyjazny sposób pośredniczy w udzieleniu pożyczki. Robi to nie tylko bardzo sprawnie, ale także prosto. Pożyczkę można otrzymać nawet w 15 minut, czasami z zerowym oprocentowaniem i RRSO. Jak to działa?

Jeden wniosek

– Nasz serwis przyjmuje od klienta tylko jeden wniosek, nie musi on składać go do wielu firm pożyczkowych – tłumaczy Paweł Wągrodzki, prezes Affitechu. – Jest to o wiele prostsza procedura, niż gdyby klient musiał aplikować na ślepo do kilku czy kilkunastu instytucji, wypełniając każdorazowo wiele różnych formularzy. Każda instytucja finansująca stosuje własne systemy scoringowe oceny zdolności kredytowej klienta i dlatego wymaga własnego druku – dodaje prezes Wągrodzki.

Paweł Wągrodzki, prezes firmy Affitech.

Na stronie https://pewnakasa.pl/ osoba chcąca sfinansować sobie drobny zakup czy nawet chwilową „zachciankę”, składa zapotrzebowanie na wymarzony produkt bądź usługę. To już w gestii firmy prowadzącej portal leży zaproponowanie jej optymalnego produktu z szerokiego katalogu stale rosnącej liczby firm współpracujących. Usługa firmy przypomina nieco usługi brokera ubezpieczeniowego, który „szyje” polisę na miarę klienta, ale sam nie sprawdza klienta, bo robią to instytucje ubezpieczeniowe szacujące ryzyko ubezpieczeniowe. W opisywanej usłudze badanie zdolności kredytowej klienta zostało maksymalnie zautomatyzowane i szybkie.

Na oferowaniu dopasowanych do potrzeb klienta pożyczek się nie skończy. W przyszłości we współpracy z partnerami firmy Affitech będzie pomagał wybierać najlepszego dla danego klienta ubezpieczyciela, dostawcę energii elektrycznej, czy operatora telekomunikacyjnego. – Na podobnej zasadzie dobierzemy optymalną usługę cateringową, tzw. dietę pudełkową lub usługę przewozową biorącą pod uwagę natężenie ruchu na proponowanej trasie przejazdu – zapowiada prezes Wągrodzki.

Bez pośredników

Innowacje firmy nie dotyczą tylko świadczenia opisanych wyżej usług. Pandemia COVID-19 pokazała jeszcze jeden atrakcyjny obszar, polegający na znaczącym skróceniu łańcucha dostaw reklam. Chodzi o ominięcie pośredników, drogich domów mediowych i agregatorów reklam dla blogosfery oraz portali. Pośrednicy ci „zjadają” sporą cześć zysków z promocji. Dlatego Affitech dotrze do małych podmiotów i osób prywatnych prowadzących ciekawe, informacyjne strony internetowe, czy blogi. Oferując im proste i atrakcyjne narzędzie do tworzenia treści, a zarazem biorąc na siebie koszt prowadzenia domeny oraz wysiłek pozyskiwania części reklamodawców – z ominięciem licznych pośredników. Stworzy to szansę dla tysięcy osób prowadzących ciekawe serwisy branżowe, a mających problemy z utrzymaniem się z tego rodzaju działalności. W kolejnym kroku firma zamierza wyjść z nową usługą poza granice Polski.

Warto śledzić rozwój tej innowacyjnej firmy. O jej kolejnych działaniach z pewnością podzielimy się z Czytelnikami „Forum Polskiej Gospodarki” i serwisu FPG24.PL.