fbpx
piątek, 19 kwietnia, 2024
Strona głównaBiznesUsługi maksymalnie uproszczone i szyte na miarę

Usługi maksymalnie uproszczone i szyte na miarę

Pewne usługi można uprościć do tego stopnia, że korzystający z nich w zasadzie nie wkłada żadnego wysiłku, by osiągnąć cel. Dotyczy to też pożyczek, które nie muszą kojarzyć się ze skomplikowaną procedurą bankową. W serwisie „Pewna kasa” korzystanie z finansowania jest nie tylko szybkie i proste, ale maksymalnie dopasowane do oczekiwań klientów.

Łatwo to sprawdzić. Serwis internetowy „Pewna kasa” firmy Affitech w przyjazny sposób pośredniczy w udzieleniu pożyczki. Robi to nie tylko bardzo sprawnie, ale także prosto. Pożyczkę można otrzymać nawet w 15 minut, czasami z zerowym oprocentowaniem i RRSO. Jak to działa?

Jeden wniosek

– Nasz serwis przyjmuje od klienta tylko jeden wniosek, nie musi on składać go do wielu firm pożyczkowych – tłumaczy Paweł Wągrodzki, prezes Affitechu. – Jest to o wiele prostsza procedura, niż gdyby klient musiał aplikować na ślepo do kilku czy kilkunastu instytucji, wypełniając każdorazowo wiele różnych formularzy. Każda instytucja finansująca stosuje własne systemy scoringowe oceny zdolności kredytowej klienta i dlatego wymaga własnego druku – dodaje prezes Wągrodzki.

Paweł Wągrodzki, prezes firmy Affitech.

Na stronie https://pewnakasa.pl/ osoba chcąca sfinansować sobie drobny zakup czy nawet chwilową „zachciankę”, składa zapotrzebowanie na wymarzony produkt bądź usługę. To już w gestii firmy prowadzącej portal leży zaproponowanie jej optymalnego produktu z szerokiego katalogu stale rosnącej liczby firm współpracujących. Usługa firmy przypomina nieco usługi brokera ubezpieczeniowego, który „szyje” polisę na miarę klienta, ale sam nie sprawdza klienta, bo robią to instytucje ubezpieczeniowe szacujące ryzyko ubezpieczeniowe. W opisywanej usłudze badanie zdolności kredytowej klienta zostało maksymalnie zautomatyzowane i szybkie.

Na oferowaniu dopasowanych do potrzeb klienta pożyczek się nie skończy. W przyszłości we współpracy z partnerami firmy Affitech będzie pomagał wybierać najlepszego dla danego klienta ubezpieczyciela, dostawcę energii elektrycznej, czy operatora telekomunikacyjnego. – Na podobnej zasadzie dobierzemy optymalną usługę cateringową, tzw. dietę pudełkową lub usługę przewozową biorącą pod uwagę natężenie ruchu na proponowanej trasie przejazdu – zapowiada prezes Wągrodzki.

Bez pośredników

Innowacje firmy nie dotyczą tylko świadczenia opisanych wyżej usług. Pandemia COVID-19 pokazała jeszcze jeden atrakcyjny obszar, polegający na znaczącym skróceniu łańcucha dostaw reklam. Chodzi o ominięcie pośredników, drogich domów mediowych i agregatorów reklam dla blogosfery oraz portali. Pośrednicy ci „zjadają” sporą cześć zysków z promocji. Dlatego Affitech dotrze do małych podmiotów i osób prywatnych prowadzących ciekawe, informacyjne strony internetowe, czy blogi. Oferując im proste i atrakcyjne narzędzie do tworzenia treści, a zarazem biorąc na siebie koszt prowadzenia domeny oraz wysiłek pozyskiwania części reklamodawców – z ominięciem licznych pośredników. Stworzy to szansę dla tysięcy osób prowadzących ciekawe serwisy branżowe, a mających problemy z utrzymaniem się z tego rodzaju działalności. W kolejnym kroku firma zamierza wyjść z nową usługą poza granice Polski.

Warto śledzić rozwój tej innowacyjnej firmy. O jej kolejnych działaniach z pewnością podzielimy się z Czytelnikami „Forum Polskiej Gospodarki” i serwisu FPG24.PL.

INNE Z TEJ KATEGORII

Pierwszy polski fundusz REIT zadebiutuje na Głównym Rynku GPW

Mount Globalny Rynku Nieruchomości FIZ – to nazwa polskiego funduszu aktywnie inwestującego w nieruchomości typu REIT, który w poniedziałek 22 kwietnia stanie się 412. podmiotem notowanym na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
2 MIN CZYTANIA

Branża IT redukuje zatrudnienie i zwiększa długi

O 1/3 wzrosło w ciągu dwóch lat zadłużenie branży IT – wynika z najnowszych danych Krajowego Rejestru Długów. Sektor „skazany na rozwój” powoli zaczyna być ofiarą własnego sukcesu. Jego długi wynoszą obecnie 264 mln zł, ale jeszcze więcej, bo prawie 400 mln zł, firmy informatyczne muszą odzyskać od swoich klientów.
4 MIN CZYTANIA

Nadchodzą jeszcze trudniejsze czasy dla małych sklepów. Ich liczba systematycznie maleje

Po ponad dwóch latach przerwy powrócił 5-procentowy VAT na żywność. Sieci dyskontów, które toczą wojnę o klientów, kuszą obietnicą, że cen nie podniosą, bo podatek wezmą na siebie. Korzystna dla klientów zapowiedź może okazać się zabójcza dla i tak słabnących i znikających z rynku małych sklepów.
5 MIN CZYTANIA

INNE TEGO AUTORA

Pierwszy polski fundusz REIT zadebiutuje na Głównym Rynku GPW

Mount Globalny Rynku Nieruchomości FIZ – to nazwa polskiego funduszu aktywnie inwestującego w nieruchomości typu REIT, który w poniedziałek 22 kwietnia stanie się 412. podmiotem notowanym na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
2 MIN CZYTANIA

Blisko 67 proc. Polaków odczuwa syndromy depresji. Ile traci na tym gospodarka?

Jak wynika z najnowszego raportu, obecnie 66,6 proc. dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z syndromów najczęściej kojarzonych z depresją. Autorzy badania ostrożnie szacują, że gospodarka traci na tym ok. 3 mld zł rocznie. I to wyliczenie zakłada tylko nieobecność w pracy osób doświadczających epizodów depresyjnych i zaburzeń depresyjnych nawracających.
5 MIN CZYTANIA

Na skutek rosnących kosztów teatry zwiększają zaległe zadłużenie

W zaledwie rok podmioty prowadzące działalność twórczą związaną z kulturą i rozrywką zwiększyły swoje nieopłacone w terminie zobowiązania zarejestrowane w bazie BIG InfoMonitor i BIK o niemal dwie trzecie, do blisko 63 mln zł.
4 MIN CZYTANIA