87 proc. klientów lotto.pl zostało zweryfikowanych w sierpniu za pomocą usługi mojeID, którą Totalizator Sportowy wprowadził wraz z Krajową Izbą Rozliczeniową – poinformowali na konferencji przedstawiciele obu podmiotów.

Totalizator Sportowy we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową jako pierwszy podmiot z branży gier losowych wprowadził rozwiązanie umożliwiające zdalną rejestrację klientów. Tym samym branża ta stała się kolejną – po energetyce, medycynie i sektorze ubezpieczeniowym – w której klienci mogą potwierdzać swoją tożsamość za pomocą funkcji mojeID.

W całym segmencie online Totalizatora zweryfikowano ponad 582 tys. klientów, a 87 proc. z nich skorzystał własnie z narzędzia mojeID.

MojeID to narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną. Dzięki mojeID nie trzeba udawać się np. do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

– Dzięki współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową i rozwiązaniom takim jak mojeID Totalizator Sportowy rośnie, jeżeli chodzi o bazę klientów, a to przekłada się na część przychodową i kwotę podatku, jaki odprowadzany jest do skarbu państwa – powiedział Olgierd Cieślik, prezes zarządu Totalizatora Sportowego. – Z segmentu online do budżetu odprowadziliśmy ponad 122 mln zł w ubiegłym roku, z kolei kwota ta wzrosła do 168 mln zł od stycznia do sierpnia w tym roku. Wdrożenie we współpracy z KIR weryfikacji tożsamości przy użyciu bankowości elektronicznej jest ogromnym krokiem w stronę realizacji potrzeb naszych graczy: dostępności i bezpieczeństwa usług online. Ponadto cały czas rozwijamy nie tylko ofertę produktową – dodał.