Do dyspozycji klientów LOTOSU są dwie bardzo intuicyjne aplikacje mobilne – LOTOS Pay&Go oraz nowa odsłona aplikacji Navigator. Ich celem jest nie tylko dotrzymanie kroku najnowszym trendom, ale przede wszystkich konsekwentne podnoszenie poziomu jakości obsługi kierowców odwiedzających obiekty koncernu.

Fot. Grupa LOTOS

Dzięki aplikacji LOTOS Pay&Go za paliwo zapłacimy przy dystrybutorze, bez konieczności wchodzenia do środka stacji i uiszczania opłat przy kasie. Ostatnio wdrożona została także długo oczekiwana funkcjonalność związana z obsługą kart LOTOS Biznes Gotówka. To kolejne, ale nie ostatnie udogodnienie, nad jakim pracuje zespół projektowy w spółce LOTOS Paliwa.

W planach jest m.in. umożliwienie zakupu poprzez aplikację produktów z kawiarki oraz płynów do spryskiwaczy wystawionych na podjeździe stacji, a także uruchomienie poprzez aplikację ładowania pojazdów elektrycznych. Obie te funkcjonalności są już w fazie testów, zatem ich wdrożenia można spodziewać się w niedalekiej przyszłości.

Dodatkowy bonus

Wybierając się na weekendowe wiosenne wypady za miasto i tankując na stacjach paliw LOTOS, można uzyskać dodatkowy bonus z oferty programu lojalnościowego Navigator. Jego idea jest prosta. Tankując, korzystając z usług oraz robiąc zakupy na stacjach paliw LOTOS, klienci zbierają punkty. Potem wymieniają je na nagrody. Obecnie w katalogu jest ich ponad 200. Aktualna oferta oraz możliwość zarejestrowania się w programie dostępne jest na stronie www.lotosnavigator.pl oraz w aplikacji mobilnej LOTOS Navigator.

Z aplikacją zbieranie punktów za tankowanie i zakupy oraz przeglądanie i zamawianie nagród jest jeszcze prostsze. Aplikacja umożliwia też m.in. nawigowanie do wybranej stacji. Dzięki niej nie musimy już nosić przy sobie tradycyjnej, plastikowej karty programu Navigator. Teraz przy zakupie premiowanych produktów i usług okazujemy na stacji jej wirtualną wersję (klienci korzystający dotychczas z programu swoją plastikową kartę muszą wcześniej zarejestrować w aplikacji).

Aplikacja Navigator zawiera też m.in. katalog nagród z wygodną opcją filtrowania, historię konta, informacje o aktualnie obowiązujących promocjach oraz kupony rabatowe. Czyli wszystko to, co jest dostępne na stronie internetowej programu, a nawet więcej.

Proste zarządzanie

Aplikacja daje również możliwość zarządzania swoimi danymi. Dzięki niej łatwo zmienimy podany adres mailowy oraz numer telefonu. Przejrzysty interfejs pozwala z kolei na łatwe znalezienie interesującej nas nagrody, którą następnie możemy zamówić na wybraną stację paliw. Aplikacja poinformuje, kiedy nagroda będzie dostępna do odbioru.

Zarówno aplikacja LOTOS Pay&Go, jak i Navigator są dostępne na platformy iOS (od wersji 12.0) oraz Android (od wersji 6.0) – do pobrania w sklepach AppStore oraz Google Play.

Materiał powstał we współpracy z Grupą LOTOS

Poprzedni artykułTo przesądzone! Polska opuści MBWG
Następny artykułSzef amerykańskiej dyplomacji: Chiny większym zagrożeniem od Rosji